Skip to main content
Розмістити

© ArbiWork. Усі права захищено.

 
 
 
 

Що таке фармінг акаунтів?

15 червня, 2025

Арбітраж трафіку -це сфера, де конкуренція кожен день стає все більш і більш агресивною, а рекламні політики при цьому тільки жорстішаються. Без великої кількості акаунтів взагалі неможливо робити рекламу на великі гроші, з якою б нішею ви не працювали. Тому на сьогодні я розкажу все, що можливо про фармінг акаунтів, який взагалі відбувається. Зачи варто купувати акаунти, чи ж краще робити їх самими і самостійно гріти, і, чи можна на цьому заробити.

Що таке фарм?

У світі арбітражу трафіку фарм – це створення великої кількості акаунтів та використання їх в рекламних кампаніях. Тобто це, у наглядовому полі фермерства розводять курей – так арбітражники розводять акаунти. Масштаби фармінгу можуть бути різними: від кількох акаунтів, створених соло-арбітражниками, аж до тисяч в арбітражних командах, залежно від потреб. Є й окремі спеціалісти, які займаються фармінгом акаунтів виключно. для його ж подальшого продажу. Адже вартість якісних акаунтів може сягати кілька десятків доларів

Головне – підвищити траст

Це обґрунтовує головну мету фармінгу – не просто зареєструвати новий акаунт, а зробити його трастовим для рекламної платформи. Більшість сервісів, такі як Google або Facebook, мають показникы usertrust – обґрунтує, як система ставиться до акаунта. Чим вище рівень usertrust, тим менше шансів, що аккаунт заблокується або введуться обмеження по рекламі. Тому фарминг включає в себе широкий спектр дій, що спрямован на створення фонду акаунту, щоб платформа більш довіряла йому. Це може бути прогрів акаунта або ж імітація активності в соцмережах: додаванні друзів, складання власного новинного стріму, лайки і репости.

Навіщо фармити акаунти?

Фармінг акаунтів є досить важливим процесом в арбітражі трафіку. Без великої кількості акаунтів запустити масштабну рекламну кампанію у вас не вийде. Відповідно, для фармінгу зазвичай використовуються декілька родових аккаунтів, в наслідок чого масштабування важке, а значить, і заробіток не значний.Додаткові акаунти необхідні, якщо не навідміну ви, то ваш партнер вже залили 5 000$, та просять розвернути ще один акаунт, який зароблятиме 1 000$ в тиждень. Не кажу вже про те, що акаунти необхідні існують постінь для існування основного рекламного блоку.

Як фармлять акаунти?

Фарминг акаунтів розпочинається з розуміння імені новоствореної сторінки. Просто створити недостатньо через те, що META слідкує за активністю користувача та його інтересами. Наступне завдання – орієнтуватися на метрики, що приділяє увагу Фейсбук: як внутрішні, так і зовнішні активності, та фактори поведінки, які включають переходи по посиланням, використання часу на лендінгах, рекомендації товарів та додані їх у корзину. Головне – досягти ілюзії унікальності юзера, керівникуючись протестованою активністю “на руках”, що є тривалим та запеклим процесом, який ставить високий бар’єр коштів на якісний акаунт. Альтернативою є автореги – це акаунти, що реєструються автоматично через скрипти, що вимагають наступний теперішній фармінг для підняття рівня довіри.

Фармити, чи купувати?

Таким чином, при створенні рекламної кампанії масштабом самостійний фармінг акаунтів викликає неефективність витрат часу. В цьому випаду доведеться купляти якісні. У разі арбітражної команди фарм – обов’язковий принцип та навіть відділ, який має працювати з фармінгом акаунтів, дані практики є обов’язковими щоб забезпечити бюджетні та масові рекламні кампанії: саме додаткові акаунти дозволяють тестувати гіпотези, масштабувати успішні кампанії, мінімізувати ризик блокування базових.